loading...
آموزش گیتار پاپ
مهرشاد بازدید : 1920 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)
اکورد اهنگ چرا من از ملاني

خلاصه اي از مطلب :

<span>ريتم 4/4</span><br /><br /><br /><span>Ebm       Bbm</span><br /><span>چرا من ، چرا با عشقت اين کارو کردي</span><br /><br /><span>Abm</span><br /><span>تو بازم که بي حال و سردي</span><br /><br /><span>Ebm        Bbm         Db</span><br /><span>بگو تقصير من چي بوده ها</span><br /><br /><span>Db                  B             Abm</span><br /><span>تو ميخواستي بري فهميدم از بهونه هات</span><br /><br /><span>Ebm             Bbm</span><br /><span>چرا من ، مگه چيکار کردم که دلت شکست</span><br /><br /><span>B</span


ادامه اين مطلب : اکورد اهنگ چرا من از ملاني


30,900 results
  1. بانک آکورد گيتار ???? - آکورد آهنگ چرا من از ملاني ...

    guitar-alimj.mihanblog.com/post/346

    برچسب ها : آکورد آهنگ چرا من از ملاني، آکورد چرا من از ...

  2. گيتاريست تنها - آکورد زيباي چرا من از ملاني

    onlyguitarist.mihanblog.com/post/322

    ... آکورد زيباي چرا من از ملاني - ... سلام من 2 ساله گيتار ميزنم و علاقه شديدي به گيتار دارم ...

  3. اکورد اهنگ چرا من از ملاني

    myguitar1.blogdis.com/page-206589.html

    چرا من چرا Ebm چرا اکورد اهنگ چرا من از ... اکورد اهنگ چرا من از ...

  4. بانک آکورد گيتار ???? - مطالب ابر آکورد آهنگ چرا من از ملاني

    guitar-alimj.mihanblog.com/post/tag/آکورد%20آهنگ%20...

    آکورد درخواستي داشتين ميتونيد از نظرات يا ... ? از طريق ياهو هم ميتونيد با ... ? گيتار من ...

  5. ??گيتارينگ?? - آکورد چرا من ملاني

    guitaring.mihanblog.com/post/895

    آکورد آهنگ چرا من از ملاني : ريتم : 4/4. دانلود آهنگ چرا من از ...

  6. اکورد اهنگ چرا من از ملاني

    myguitar1.btlf.net/page-264664.html

    اکورد اهنگ چرا من از ملاني صفحه اصلي; توسط اين ...

  7. ملاني آهنگ چرا من

    www.tak3da.com/6032/ملاني-آهنگ-چرا-من

    ... چرا من پيشنهاد ميکنم از ... ملاني آهنگ چرا من. آهنگ جديد و فوق العاده زيبا از ملاني به اسم ...

  8. اکورد اهنگ چرا من از ملاني| آني خبر

    myguitar1.anikhabar.ir/page-544495.html

    چرا من ، چرا با عشقت اين کارو ... اکورد اهنگ چرا من از ...

  9. اکورد چرا من ملاني بينش 5

    stopwater123.binesh5.ir/list/اکورد+چرا+من+ملاني.html

    اکورد اهنگ چرا من از ... نسيم "ملاني جورجياد" با نام هنري ديامز از مشهورترين خوانندگان ...

  10. آکورد آهنگ چرا من از ملاني - جوان ايراني

    www.irjavan.com/آکورد-آهنگ-چرا-من-از-ملاني

    آکورد آهنگ چرا من از ملاني , آکورد آهنگ چرا من از ملاني : ريتم : 4/4. صفحه ...

  11. ملاني چرا من

    omidegituar.lordnew.ir/page-461340.html

    ملاني چرا من. ... ملاني چرا من; اکورد خيال از ... UŒ | دانلود آهنگ حاصل من ازدنياغصه ...

  12. ??گيتارينگ??

    guitaring.mihanblog.com

    به من از اونور ابرا نگاه کن ... آکورد آهنگ تعادل از امير ... خودت نگاه کن چرا تو دنيا کسي که ...

  13. آموزش گيتار و آکورد گيتار

    myguitar1.blogfa.com/category/26

    اکورد اهنگ بارون از مزتضي پاشايي . آکورد آهنگ بيقرار از شهاب ... اکورد اهنگ چرا من از ...

  14. آکورد گيتاري

    www.guitar-night.blogfa.com

    تو چرا از نگام ميترسي من ... اگه از من دلت ... سلام.خوب فکر کنم 2 ماه ميشه که آکورد نذاشتم ...

  15. Melanie – Chera Man

    radiobartar.com/510

    آهنگ : چرا من خواننده : ملانى آهنگساز و شاعر : ساسى ... متن آهنگ چرا من از ملانى ...

  16. چرا من از ملاني Archives - پرشين فان

    www.persianfun.org/tag/چرا-من-از-ملاني

    چرا من از ملاني ... دانلود آهنگ جديد - عکس جديد - اخبار روز - فال روز-دانلود فيلم- جک و اس ام اس ...

  17. ملاني چرا من | دانلود آهنگ جديد

    www.dlnewmusic.ir/tag/ملاني-چرا-من

    ملاني بيوگرافي ملاني ... برچسب ها : آهنگ هاي ملاني چرا من از ...

  18. آکورد آهنگ فازت چيه از عليشمس و ملينا

    www.guitariha.rozblog.com/post/244

    ... ,آکورد آهنگ فازت چيه از عليشمس و ... پس چرا نموندي همين الان ... آكورد آهنگ عيد من از ...

  19. آموزش گيتار و آکورد گيتار

    myguitar1.blogfa.com/post/245

    ... اکورد اهنگ خداحافظ عشق من از حميد ... اکورد اهنگ بارون از مزتضي ... اکورد اهنگ چرا من از ...

  20. گروه سوم کامپيوتر هنرستان کوشش – دانلود آهنگ چرا من از ملاني

    golden-group.ir/news/?p=5300

    آکورد آهنگ چرا من از ملاني : ريتم : ?/?. دانلود آهنگ چرا من از ...

  21. نت و تبلچرهاي گيتار - آکورد آهنگ چشم من از داريوش

    szsguitar.blogfa.com/post/244

    آکورد اهنگ چرا نمي رقصي ... آکورد آهنگ چشم من از ...

  22. نت و تبلچرهاي گيتار - چرا

    szsguitar.blogfa.com/tag/چرا

    ... آکورد چرا ... نت و تبلچر آهنگ آخه دل من، محسن ... آکورد آهنگ ستاره از 7th band;

  23. گيتار براي همه - آموزش گيتار و آکورد

    omidegituar.lordnew.ir

    اکورد اينده از سياوش ... ملاني چرا من. ... چرا من ، مگه چيکار کردم که دلت ...

  24. گيــــــــــــــــــــــــــــتـــار - آکورد آهنگ هاي روز

    www.shiva1376.blogfa.com/cat-1.aspx

    آکورد آهنگ من وتنها از ... چرا چشم دلم کوره عصاي رفتنم سسته کدوم موج پريشوني تورو از ذهن ...

  25. آكورد گيتار | Guitar Chord

    guitar-chord.blogfa.com/category/7

    آکورد آهنگ چشم من از ... چرا هر چي که خوبه زود تموم ميشه تو رو از دور ... من از تبار ...

  26. مهر 1391 - آکورد گيتار - Blogfa

    www.akordestan.blogfa.com/1391/07

    دانلود آکورد آهنگ "چرا" سامان ... چرا واسه خلاص از من همش بهونه ميسازي/اگه حسي بهم داري چرا ...

  27. آکورد آهنگ اسکله از محسن يگانه

    www.chord.rozblog.com/post/948

    ... ,آکورد آهنگ اسکله از محسن ... آکورد کي جاي من اومد از آلبوم حباب با صداي محسن يگانه

  28. رضا صادقي اکورد( چرا از من گذشتي )

    www.chord.rozblog.com/post/86

    ... ,رضا صادقي اکورد( چرا از من گذشتي ) ... آکورد آهنگ قرص خواب از محسن يگانه

  29. آكورد آهنگ چرا عشقمو نخواست از رامين بي باك

    guitariha.ir/post/104

    ... ,آكورد آهنگ چرا عشقمو نخواست از ... آكورد آهنگ عيد من از ... آکورد آهنگ کجايي از احسان ...

  30. آکورد - آکورد آهنگ اشک من از شادمهر عقيلي

    pooriachords.mihanblog.com/post/24

    آکورد - آکورد آهنگ اشک من از شادمهر عقيلي ... چرا بايد وقتي خونه ي دلت ...

  31. اکورد اهنگ هاي زيباي گيتار

    flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=3351

    من اکورد چند تا از اهنگ ها رو نوشتم شما ... بگم اي خدا چرا بختم سياست چرا بخت من ...

  32. آكورد آهنگ چرا عاشق شدم از اندي

    www.guitarian.rozblog.com/post/41

    ... شدم اندي,,آكورد آهنگ چرا عاشق شدم از ... شدم من ديگه از دست اين دل ... آکـــورد : ...

  33. غروب تلخ - آکورد آهنگ زيباي رضا صادقي (چرا از من گذشتي)

    www.sohrabi67.blogfa.com/post/10

    چرا از من گذشتي خيلي ساده تو که دونستي اين مرد پياده am ... آکورد آهنگ زيباي رضا ...

  34. آكورد گيتار | Guitar Chord

    guitar-chord.blogfa.com

    آکورد آهنگ به نام من از ... چرا بيخود مرد اون روزامونو چرا اينطور ...

  35. Guitar | گيتار

    navidguitar.blogfa.com/cat-69.aspx

    آکورد آهنگ سهم من از ماهان بهرام ... اين چشام باز چرا ...

  36. همه چيز درباره گيتار - محمد عليزاده

    amgitar.blogfa.com/category/150

    اکورد اهنگ فکرشم نکن از محمد ... چرا ميگي بدون تو زندگي قشنگ ... (من از عشق بارون به دريا زدم ...

  37. آکورد آهنگ ياد من از مهدي احمدوند | وب کامل من

    www.myfullweb.com/آکورد-آهنگ-ياد-من-از-مهدي...

    آکورد آهنگ ياد من از مهدي ... Cm C# Cm C# Cm C# Cm چرا دوباره ياد من کردي يادمه اون دمه آخر حتي ...

  38. آکورد - آکورد آهنگ بي تو هرگز از شادمهر عقيلي

    pooriachords.mihanblog.com/post/10

    ... آکورد آهنگ بي تو هرگز از شادمهر عقيلي ... ميدونم که تو عاشق پرستي ، به رو من چرا درها رو ...

  39. اکورد اهنگ چشم من از داريوش با ريتم 6/8

    www.gitar-celasik.rozblog.com/post/6

    اکورد اهنگ چشم من از ... اکورد اهنگ آدما از ... حالا که گريهG دواي دردمه Am / چرا ...

  40. Fiery Guitar

    fiery-guitar.blogfa.com/post/96/شعر-و-آکورد-بهار-من...

    شکفته در خيال من..... Em چرا ... خدا تو را از من ... مجموعه شعر و آکورد آهنگ هاي 8/6، مجموعه ...

  41. جديدترين اکوردهاي گيتار توسط امين اچ پي

    aminhpguitar.blogfa.com

    اکورد اهنگ شهزاده از شهاب ... تو که ميدونستي من تکيه گاه محکمتم بگو با من ديگه چرا دِ آخه ...

  42. گيتار کلاسيک و پاپ(نت و اکورد گيتار)

    alirezaguitar.mihanblog.com

    اکورد,اکورد گبتار,گيتار پاپ,اکورد اهنگ جديد,اکورد ... مدلي چرا دس دس ... اهنگ چشم من از ...

  43. متن ترانه ها

    musicdlmatn.mihanblog.com/post/1192

    ... خوبم من از اين ... من بده موقع تاب بازي چرا ... ها اکورد گيتار و تک اهنگ هاي ...

  44. آکورد (chord) - آکورد آهنگ مدارا از شهرام شکوهي

    guitarha.mihanblog.com/post/24/offset/0/comment_id/205476/moretype/...

    آکورد آهنگ مدارا از ... چرا جواب ندادي ... و خوانندگي دارم.هدف من از زدن اين سايت اينه که ...

  45. ((دنيـــاي زيبــاي گيتـــار مــن)) - آکورد آهنگ چشم من از ...

    dzgm.blogfa.com/post/220

    ... آکورد آهنگ چشم من از داريوش - موسيقي(گيتار-ويولن)_اكورد جديد_نت(گيتار-ويولن)_اهنگ جديد_ ...

  46. مرجع آکورد ايران - آکورد آهنگ قربونِ مستِ نگاهت از مازيار ...

    www.ir-chord.blogfa.com/post/407

    چرا بارونو نديدي ، رفتنِ جونو نديدي ... خستگيهامو نديدي ، چرا ... آکورد آهنگ من از محسن ...

  47. نت و آکورد و آکادمي موسيقي

    academynote.mihanblog.com/post/107

    آکورد آهنگ تو دريايي آکادمي ... تموم عمرو بخشيدم من از ... آخه چشمو چراغِ من چرا ...

  48. آکورد آهنگهاي زيبا براي گيتار

    ariarjan.persianblog.ir

    آکورد اهنگ غم تنهايي از ... بگم اي خدا چرا بختم سياست چرا بخت من ... ديريست قلب من از ...

  49. آکورد و آهنگ زيبا و فوق العاده "ماه من" از زنده ياد ناصر ...

    muziik.blogfa.com/post/13

    ... آکورد و آهنگ زيبا و فوق العاده ... مي گردم بدنبالت، چرا ... فوق العاده "من راهيم" از ...

  50. گيتار من - آکورد اهنگ ماه من از ناصر عبدالهي

    akordinggg.blogfa.com/post/149

    گيتار من; آکورد اهنگ صداي پا از ناصر ... بيهوده ميگردم به دنبالت چرا ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 467
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 12
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 35
  8. آی پی دیروز : 102
  9. بازدید امروز : 43
  10. باردید دیروز : 221
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 3
  13. بازدید هفته : 810
  14. بازدید ماه : 810
  15. بازدید سال : 32,160
  16. بازدید کلی : 260,047